Origami Baju Kemeja & Tali Leher


   Assalamualaikum :)

   Dah lame tak buat entri . Cuti sem pon da  habis . Argh ! Nak balek JB !! Sob2 :'( Ok . Tak nak drama lagi da . Entri kali ni , pasal origami . Dipendekkan cerita , mase cuti sem haritu adik aku tengah menduduki peperiksann pertengahan tahun . Parents aku pulak sebok kat hospital . So , terpaksa la aku yang kena jaga adik-adik aku . Bila periksa , aku la kene ajar dyrang . Bile mase peperiksaan seni , aku la yang kena ajar seni . Dalam banyak-banyak senarai seni , bole pulak adik aku ni pilih origami . Terpaksalah aku ingat balek macam nak buat origami .

  Bagi aku , origami paling senang .. Origami baju kemeja . So , ni lah hasilnya .


Baju kemeja & tali leher

   So , kalau korang nak belajar macam mane nak buat origami ni , aku bole campak link kat sini . Hehe . Selamat mencuba :)


SyuQie

0 comments:

Post a Comment