Universiti Teknologi Petronas

Assalamualaikum :)


   UTP . Sape yang tak kenal kan ? Entri kali ni aku ceritelah pasal u aku pulak . Asyik cerite pasal u laen . Rase macam tak adil . Hehe :)

   First and foremost , aku buat entri ni sebab da lame tak buat entri kan :) . Haha . Aku masuk mase intake Jan 14 . Seperti biase , naek je sem yang ke-2 .. Ramai yang pegi tinggalkan UTP . Yang pandai-ii semua dapat sponsor pegi u laen . Yang tinggal kat u ni same ade bdk-ii yang dapat scholar PETRONAS , JPA , MARA dll . Ade jugak yang private . Haa . PTPTN pon ade jugak . Termasuk la aku . -,- . 

   Student UTP ni memang manje la senang cerite . Tempat belajar selesa . Penginapan selesa . Pemandangan cantek . Banyak teknologi canggih . Susah wei nak dapat kat u laen . So , bile fikir-ii nak keluar tu rase macam x nak keluar pulak . Best pe duduk kat sini . 5 star gitu . Hehe . 

THIS IS UTP !!!



CHANCELLOR HALL



INSIDE CHANCELLOR HALL

Gamba ni mase exam

CH mase hari-ii biase

MASJID TERAPUNG UTP


IRC aka LIBRARY






CLASSROOM


Lecture Theatre

Lab

HOSTEL
 




   Aku rase sampai sini je entri aku . Aku harap dapat menarik minat student-student yang berminat dalam engineering untuk menyambung pelajaran di sini . Selamat berjaya :)

SyuQie

   

0 comments:

Post a Comment