Lets Be A Gamer :D

Assalamualakum :)


          Yeahhh ! :D Lets be a gamer babeh ! Haha . Gamer ni bercabang kepada banyak . Ada yang menggunakan gamer ni dalam permainan dan ada yang menggunakan gamer ni dalam percintaan . Haa . Macam mana pulak tuhh ? Aduh ! Zaman dah berubah . Nak mencari yang setia ni teramatlah susah sampai ratio orang yang setia vs orang yang curang, 1:100 . Betapa payah dan susahnya mendapatkan orang yang setia kan ? Kepada sesiapa yang memiliki pasangan yang setia, anda teramatlah beruntung dan jangan sesekali melepaskan mereka . Kepada yang tak dapat tuh .. cari la sampai dapat k . Aku doakann yang terbaik untuk korang .

          Pergh ! Panjang lebar cakap pasal cinta macam dah expert la sangat . Padahal bercinta pon macam nak tunggang tebalek dah . OK ! Back to the topic . GAMER . Act, tak nak cerita pasal percintaan pon . Nak bercerita pasal permainan . Zaman sekarang ni banyak permainan kat media dan gadget sahaja dan dapat merosakkan otak serta fizikal seseorang. 


           Baru-ii ni aku terpilih untuk sertai satu event yang bernama seperti di atas . Haa . Baca sendiri . Malas nak tulis . Aku tertarik untuk join Activities And Games Department . Sebab aku tahu department ni sempoi dan tak buat banyak sangat kerja seperti department lain. Bila bercerita pasal permainan , banyak yang terfikir pasal gadget kan ? Sebab permainan yang gadget sediakan tu lebih menarik dan menawan hati korang .

         Permainan dalam gadget terlalu cliche . Aku nak share kat korang permainan in real life . Haa . Budget pon tak banyak untuk membuat permainan sebegini . Korang boleh main permainan ini dirumah . Untuk anak-ii kecil , mereka akan rasa terhibur di rumah .

Tadaaaa !



          Permainan ni berkonsepkan maze . Idea dan gambar permainan ni aku ambil dari Pinterest tetapi aku ubah konsep permainan tu menjadi konsep aku sendiri . Kalau korang nak tengok permainan yang lagi banyak dan menarik, korang boleh usha-ii Pinterest.Meyh aku campakkan ink Pinterest kat sini . http://www.pinterest.com/ . Dekat pinterest bukan sahaja ada permainan, kat situ korang boleh dapatkan idea untuk macam-ii seperti fesyen, make up, tema untuk majlis, baby shower, wedding, interior desgner dan bermacam lagi. Kire website ni boleh buat korang menjadi lebih kreatif dalam memilih apa-ii sahaja yang korang nak. 

          Okay ! Dah berbuih buih otak aku nak pikirkan perkataan untuk menulis entri ni . Double entri pulak tu dalam satu masa . Fuhh ! Hebat kan ? Haha XD Permainan kat atas tu korang fahamkan sendiri la ye sebab aku malas nak translate dalam bahasa . Well ~ Zaman sekarang nak buat proposal dalam english . Haih ! 

          Sampai sini je bebelan aku untuk entri ni . Ada pape korang bole pegi je terus kat Pinterest untuk maklumat lanjut . See u in d next entry ya  ^^ Bye Bye

SyuQie


0 comments:

Post a Comment